Köszöntjük, Natália nevű látogatóinkat.

Grafológus szakoktató, Makra Ildikó Judit

Makra Ildikó Judit

Mobil/ SMS: 06 (70) 529 89 12

E-mail: grafobazis@gmail.com

Ajánlatkérés:
KLIKK

1117 BUDAPEST BUDAFOKI ÚT 81 2EM 4

hétvégén a parkolás ingyenes, helyek szoktak lenni. 4 metró közel, 4, 6 villamos meg egy csomó busz, Rákóczi és Petőfi híd közel....

Péntekenként: a Palota Tehetségfejlesztő Központban is tartok foglalkozásokat!

Cím: 1157 Budapest Hartyán köz 3.

Szombat egész nap és vasárnap délután: 1111 Bp Budafoki u. 81.

Egyénre szabott interaktív foglalkozások.

TÉRKÉP

Köszönetnyilvánítások
Kedves Ildikó! Nem tudom, hogyan csinálja, de fiam /aki eddig ceruzát, krétát, lapot látni sem akart/, kezd önállóan rajzolni. Végre az óvodai faliújságon is láthatom a munkáit. Megszerette az alkotást. Már nem fél, hogy kinevetik. Elhiszi, hogy képes arra, amire a többi gyerek. Javult az önbizalma és ezt magának köszönhetjük. Elengedik iskolába is, mert emiatt ez is kérdéses volt.

AKCIÓ 999.- FT

Lelkem gyöngyei

MEGRENDELHETŐ

verses kötetem e-book formájában
a részletekért KLIKK

Mérje fel gyermeke képességeit

KLIKK IDE A FELMÉRÉSHEZ

Kézügyesítő játékok otthonra

KLIKK IDE A JÁTÉKOKHOZ

KÖNYV
Tanulsz velem cigányul? Sityos manca romanes?
Szilágyiné Makra Ildikó - Orsósné Varga Mária

GRAFOMOTOROS FEJLESZTÉS 3

Azoknak a gyermekeknek, akik csak autózni szeretnek, érdekes ötletek kellenek, hogy szívesen vegyenek részt a síkbeli játékos formaalkotásban.

 

Finommozgást fejleszt, az is, ha a gyermek autóval festékpacán halad át egy nagyon nagy lapon, és saját autópályát hoznak létre a gyermekkel. Szélesebb nyomtávú autóval létrehozva, ha megszárad a nyomvonal, berajzolni a felezővonalat. Ez a kisebb autóknak út lehet. Kedv szerint lehet az út melletti részt fűvel telerajzolni, rész-egész megkülönböztetés, mert a betonúton nem nő fű… Lehet virágot, fát, bokrot, házat, embert, jelzőlámpát, „rendőrkamerát”, gyalogátkelő-„zebrát”, vizet, hegyet, útjelző táblákat rajzolni vagy vágni együtt újságokból és felragasztva kitölthetik a teret. Készíthetünk labirintust vagy kincses térképet is széles festékes szivaccsal, és ha megszáradt a felezővonalat rajzolja gyermekünk bele. Utána használható, bővíthető, bárhova leteríthető.

 

Labirintusban is lehet haladni eleinte autóval, majd golyóval, melyet a ceruzafogáshoz szükséges három ujjal görget végig. Lehet mágnessel is vonalon, úton, térképen nyomkövetést játszani. Ilyenkor keményebb karton az alap. Az alsó mágnest fogjuk, és a szemünkkel kontrolláljuk a helyes úton maradást. Labirintuson nemcsak ujjunkkal vagy vonallal haladhatunk végig. Csíkozhatják a színes vonalakkal hosszában vagy keresztben. A vonalon belül haladás, ill. a vonaltól vonalig egyre pontosabban, remek figyelem és önuralom fejlesztő játék. Ha ezek jól mennek, lehet színsorrendben csíkozni vagy sormintával haladni az útvesztőben. Társasjátékká is lehet alakítani: dobókockával, aki amennyit dob az elején, annyi vonalat húz az útvonal végéig. Pld.: három csíkot a gyermek húz, négyet a testvér, kettőt a felnőtt és hárman egymás után következve haladnak előre, mint a társasjátékban. Ez a sorrendiséget, számolást, színismeretet, keretek tartását fejleszti. A grafomotoros fejlesztésről és egyedi módszerekről, bővebben a Grafomotoros készségfejlesztés c. képzésen szerezhet gyakorlatban alkalmazható tudást.

Az engedélyezett képzés elvégzésével tanúsítványt és a munkájához elengedhetetlen ismereteket kaphat. Jelentkezés:eltankepzo@gmail.com

Makra Ildikó Judit

2017 10 03

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.