Nyáron szabadabb az élet, nagyobb felületeken, többféle eszközzel is megalapozhatjuk a későbbi sikereket.
Eleinte az óvodások iskolaelőkészítéseként volt fontos a rajzolás, rajzkészségfejlesztés, helyes ceruzafogás és az ehhez kapcsolódó területek. A sikeres iskolakezdés és jó teljesítmények hatására egyre több szülő kereste az egyéni felkészítéseket. Egy idő után egyre többször kértek tanácsokat az iskolás gyermekek írással kapcsolatos problémáira. Az évek során kialakultak a saját módszereim a háttérben meghúzódó okok feltárására és megoldására, a tünetek kezelésére, visszafordítására. Az elérhető hazai és nemzetközi gyógypedagógiai, pedagógiai, fejlesztőpedagógiai, írásfiziológiai, rajzelemzési, grafológiai, neurobiológiai és minden ehhez valamilyen módon kapcsolódó tanulmányok, előadások, cikkek feldolgozása és folyamatos gyakorlati alkalmazása közben alakult az egyénre szabott megoldások tárháza. Ezek segítségével az írómozgás, grafomotoros fejlődés életkorokon átívelő folyamatát – kialakulását, érését és felbomlását nyomonkövetem. Emiatt tudok segíteni az olvashatatlan vagy nehezen olvasható írások olvashatóvá javításában. Természetesen ez egy folyamat, mely egyénenként eltérő, mint ahogy minden gyermek és felnőtt egyéni. Mindenkinek a testi, lelki, iskolai és családi és helyzete- állapota is mind-mind különböző. Ennek alapján tudok a különböző életkorú gyermekeknek, felnőtteknek segíteni. Így alakult, hogy a diszgráfia prevenció és korrekció lett a szakterületem.
Több esetben csak ál-diszesség van jelen: elhanyagolt kézhasználat, helytelen fogás, félelem az elvárásoktól, menekülés a megmérettetéstől, és még sorolhatnám. A valódi írászavar ritkább, de az is számtalan köntösben jelenik meg. Egyéb részképességek nehézségeihez kapcsoltan vagy fejlődési, érési eltérésből erednek vagy ahhoz társulnak.
Elsősorban írásjavítással foglalkozom, de az iskola előtt álló óvodásokat gyermekeket is szívesen fogadom, hiszen az írás előszobája a rajzolás. Minden rajzi elemben megjelennek az íráselemek is. Így a rajzos, sormintás, vonalas és minden síkbeli játék a vonallal, segíti az írás könnyebb kialakulását.