Nehezen olvasható az írása?
Ön vagy Ismerőse emiatt már hátrányba került?
VAN MEGOLDÁS: GRAFO-BÁZIS DMV
Olvasható íráskép kialakítása.
Írászavar megelőzése és javítása.
A finommozgás koordinációjának, rajz- és íráskészség fejlesztése.
Megelőzhető vagy csökkenthető a tanulási zavarok -grafomotoros zavar- kialakulása
Oldhatóak az érzelmi alapon létrejött blokkok,melyek gyengítik a memóriát és zavarokat okoznak a szellemi teljesítményben.
Alakul a személyiség viselkedés- és cselekvésmódja, magatartása.
Javul a finom-mozgások minősége és a rajzkészség.
Olvashatóvá válik az íráskép, csökken vagy megszűnik az írászavar.
Folyamatos interakciók közben, folyamatos gondolat- viselkedés- mozgáskombinációk alakulnak.
A rögződő grafikus- és magatartásformák, beidegződő mozdulatminták megváltoztatásával.
-a logikai- és kombinációs készség,
-az ötletes megoldásokban a fantázia,
-és még sok fontos szellemi képesség,
-a tájékozódó képesség,
-kreativitás,
mely a sikeres érvényesülésben előnyöket jelent és meghatározza az egyén önmagához és a külvilághoz való pozitív viszonyát.
Olvasható íráskép kialakítása.
Írászavar megelőzése és javítása.
A finommozgás koordinációjának, rajz- és íráskészség fejlesztése.
Egyedi szintfelmérés és komplex, személyre szabott feladatsor mellé, rövid grafológiai analízist is kap gyermekéről!
Érdekli? KLIKK IDE
Kedves Ildi!
Szeretném Neked megköszönni mindazt a munkát és szeretetet, amit nekünk, de elsősorban Balázsnak nyújtottál.
Bazsi hatalmasat fejlődött a foglalkozások alatt,aminek köszönhetően könnyedén és élvezettel veszi az iskola első osztályát.
Füzete gyöngybetűs, rá sem lehet ismerni:)
Örök hála:
Fiam írása már a kezdetektől fogva nem volt gyöngybetűs. Ahogy nőtt, egyre csúnyább lett. A középiskolai felvételin vesztett pontokat az írása miatt, mert több helyen csak nagyon nehezen volt olvasható. A gimnáziumban már szinte olvashatatlan macskakaparás volt, arra a pontra jutott, hogy már a saját írását se tudta pár nap elteltével visszaolvasni, ez a tanulásban is akadályozta, mindig el kellett kérni az osztálytársaitól a füzeteiket, hogy fel tudjon készülni az órákra. A tanárok folyamatosan az írására panaszkodtak, sok megaláztatás érte miatta. Rossz jegyeket kapott, holott tudta az anyagot, csak nem tudta normálisan megjeleníteni a papíron. Muszáj volt valamit tenni és ekkor rátaláltunk Makra Ildikó Judit írásfejlesztőre. Egy nyári szünet alatt olyan látványos eredményt ért el, hogy az iskola első hetében már a fiam füzetéből másolták az órai anyagot a többiek. Nemhogy olvasható lett az írása, hanem rendezett és viszonylag szép is. Ez nagyon sok pozitív energiát ad neki, végre nincs miatta a megaláztatás. Sokkal kiegyensúlyozottabb lett ezáltal, megnőtt az önbizalma is. Nagyon örülünk, hogy rátaláltunk Ildikóra. Nagyon köszönjük neki a befektetett munkáját, ami hatványozottan megtérült. Jó szívvel tudom ajánlani mindenkinek, akinek a gyermeke írásképe eltér a megszokottól és sokat szenved emiatt az iskolában.
Hálásan köszönjük minden segítségedet, amelyet nyújtottál nekünk. Nem gondoltam volna, hogy gyermekem nemcsak, hogy megtanulja a határvonalon belüli színezést, hanem egyáltalán megszereti a rajzolást. MAGÁTÓL ÜL LE RAJZOLNI ! Már nem fél attól, hogy hogyan kell a mókust lerajzolni, hiszen Te mutattad meg neki, hogy hányféle arc,- fül- és orrformából varázsolhat állatokat. Magabiztossá tetted és sikerélményt adtál neki.
EGY IGAZI KINCS VAGY!
Tisztelt Hölgyem!
Hálásan köszönöm gyermekem meglepő írásjavulását. Szkeptikus voltam, mert én sem írok szépen. Nem gondoltam, hogy lehet ezen javítani bármit is. Meghatározottnak gondoltam. Mivel Péter fiam középiskolába megy, és a jelenlegi iskolában már megszokták az írását, de egy magasabb szinten, ismeretlen helyen féltem hogyan fogják ezt tolerálni.
Köszönjük a szép eredményt, nyáron is vállaljuk a fejlesztést, mert igencsak hasznos.
Kedves Ildikó!
Köszönjük a szeretetteljes személyes foglalkozásokat. Tudom, hogy Gabika - enyhe fogyatékosként - nem mehetett volna soha normál iskolába. A te kitartó játékos foglalkozásaid vezettek oda, hogy - sok türelem után- a helyi Pedagógiai Szakszolgálat és a Tanulási Képességvizsgáló Bizottság is egybehangzóan, elengedte normál első osztályba.
Most, túl az első féléven látom igazán, hogy jó közepes eredménnyel boldogul a normál képességgel született gyermekek között. Ezt neked köszönhetjük.
Tisztelettel és szeretettel üdvözlünk:
Kedves Asszonyom!
Köszönettel látom, hogy tizenéves nagy fiam olvashatatlan írása hónapról hónapra olvashatóbb. Már azok a tanárok is észreveszik, akik nem tudják, hogy grafomotoros fejlesztésre jár. Igaz én rövidebb időre számítottam, de belátom megéri a rendszeres gyakorlás. Ábel sosem volt egyszerű gyerek, Önhöz mégis szívesen jár, jól érzi magát, ez pedig nagy szó, mert majdnem-felnőtt tiniként elég elutasító otthon. Nem csak a füzetei rendezettebbek, de kezd magára találni a világban.
Köszönjük segítő foglalkozásait. Gratulálunk eredményeihez.
Kedves Ildikó!
A héten megint eszembe jutottál, mert Levi írásán nagyon meglátszik fejlesztő munkád eredménye.
Majd elolvadtam a gyönyörűségtől, amikor megláttam a geometriai füzetet, amit most kezdtek el írni. Szép formás betűk és a sima lapon egyenes sorok, nem pedig lefelé csúszó mondatok. Köszönet, mert ez a te türelmes hozzáértő munkádat dicséri.
Jó egészséget és sok sikert kívánunk!
Kedves Ildikó!
Örömmel üzenem, hogy Dani igen jól teljesít az iskolában és a füzetei is olvashatóak. Nem gondoltam volna, hogy az én enyhén fogyatékos gyermekem valaha is fog tudni rajzolni, nemhogy írni.
Köszönjük a segítséget, kitartó biztatást és szeretetet:
Kedves Ildikó!
Olyan jó látni, hogy Zolikám írása mennyit javult. Már nincs - a tanár által - pirossal áthúzott oldal a füzetében, megszűntek a felszólítások a lap alján, sőt csillagot, kis biztatást, apró dicséreteket találok a helyükön. Zoli sokkal szívesebben jár iskolába és több barátja is van. Örülök, hogy Rád találtunk.
Szeretettel üdvözöl:
Kedves Grafológus Asszony!
Nagycsoportos fiam edig nem rajzolt, ezért kétséges volt a beiskolázása. Köszönöm, hogy néhány hónap alatt behozta lemaradását és ősszel iskolába mehet a barátaival. Fiamat egyedül nevelem, sokat dolgozom. Én ehez nem értek, hogyan segítsem őtet. Köszönöm szakértő munkáját.
Kezeit csókolom:
Tisztelt Hölgyem!
Gratulálok a munkájához! Csodát tett a fiammal!
Már azon is meglepődtem, milyen szívesen jár Önhöz tanulni hetente. Arra azonban nem gondoltam, hogy majd egy év alatt ennyit javul írásának olvashatósága. Ezen kívül elmondhatom, hogy jobb a feladatokhoz való hozzáállása is. Felelősséget vállal a dolgaiért, tetteiért. Ez remek!
Őszinte elismerésem a szakértelméért és odaadó munkájáért.
Drága Tanárnő!
Nagyfiam iskolaváltása miatt sokat aggódtam, hiszen 8. osztályig megszokták tanárai, hogy ennyire csúnyán ír. Féltem, hogy egy új iskolában mi lesz vele? Tudom, hogy az olvashatatlan írás miatt a tartalom értékelése is alacsonyabb. Pedig a fiam nem buta. Hála magának, az eltelt idő alatt rendezettebb, egyéni, de olvashatóbb írást produkál Kolos és a felvételin sem okozott nehézséget az írásbeli munkája. Most a középiskola első félévének vége elé már nemcsak én, de bárki megérti mit ír. Összeszedettebb és közérthetőbb nemcsak az írásban, de társas kapcsolataiban is.
Örülök, hogy rátalálta és hálás vagyok a segítségért!
Kedves Ildikó!
Nem tudom, hogyan csinálja, de fiam /aki eddig ceruzát, krétát, lapot látni sem akart/, kezd önállóan rajzolni. Végre az óvodai faliújságon is láthatom a munkáit. Megszerette az alkotást. Már nem fél, hogy kinevetik. Elhiszi, hogy képes arra, amire a többi gyerek. Javult az önbizalma és ezt magának köszönhetjük. Elengedik iskolába is, mert emiatt ez is kérdéses volt.
Írásjavítás vagy rajzkészség fejlesztése, íráselőkészítő játékok vagy játék a betűkkel, szóviccek vagy ötmondatos extrém minifogalmazások. Minden esetben egyéni fejlesztés történik. Ez már azért is jó, mert heti egyszer csak rá figyel valaki, csak az ő ötlete számít, az ő teljes lénye fontos. Az az érzés, hogy barátságos helyzetbe kerül, nem egy megmérettetés stresszében rajzol és […]
Read MoreOlvasható írást alakítunk a klienssel közösen, mely által személyiségét és életútját is befolyásoló pozitív változások jönnek létre. A foglalkozások nincsenek életkorhoz kötve. Az írásváltozás bárki által elérhető. Egyetlen feltétele, hogy akarja a létrehozója. A léleknek nincs kora, az akarat nem korfüggő tulajdonság. Ezért a kliens lehet óvodás gyermek, kisiskolás, felső tagozatos vagy középiskolai tanuló, de felnőtt […]
Read MoreAz írásjavulás a tartósan megmaradó olvasható írást jelenti. Az interaktív grafojátékok által a folyamatos együttműködés, erősségeire építés által, a személyiséget és életutat is befolyásoló pozitív változások történnek. Sok esetben a túlzott sietség is oka az olvashatatlan írásnak. A mindennapok rohanása az írásban is megnyilvánul. Nincs idő, az alakuló finommozgás-beidegzésnek, hogy lépésenként, íráselemenként megszilárduljanak a formák. […]
Read MoreThis site is protected by wp-copyrightpro.com