Köszöntjük, Erzsébet nevű látogatóinkat.


Makra Ildikó Judit

Mobil/ SMS: 06 (70) 529 89 12

E-mail: grafobazis@gmail.com

Ajánlatkérés:
KLIKK

Rendelő és levelezési cím:

1081 Budapest,
Kenyérmező u. 6. 1.em.6.
(35-ös kapucsengő)
PEDAGÓGUS SZAKSZERVEZET

TÉRKÉP

AKCIÓ 999.- FT


MEGRENDELHETŐ

verses kötetem e-book formájában
a részletekért KLIKK

Mérje fel gyermeke képességeit

KLIKK IDE A FELMÉRÉSHEZ

Kézügyesítő játékok otthonra

KLIKK IDE A JÁTÉKOKHOZ

KÖNYV
Tanulsz velem cigányul? Sityos manca romanes?
Szilágyiné Makra Ildikó - Orsósné Varga Mária

Köszönetnyilvánítások
Kedves Ildi! Szeretném Neked megköszönni mindazt a munkát és szeretetet, amit nekünk, de elsősorban Balázsnak nyújtottál. Bazsi hatalmasat fejlődött a foglalkozások alatt,aminek köszönhetően könnyedén és élvezettel veszi az iskola első osztályát. Füzete gyöngybetűs, rá sem lehet ismerni:) Örök hala: Kusz Viki
Tisztelt Hölgyem! Hálásan köszönöm gyermekem meglepő írásjavulását. Szkeptikus voltam, mert én sem írok szépen. Nem gondoltam, hogy lehet ezen javítani bármit is. Meghatározottnak gondoltam. Mivel Péter fiam középiskolába megy, és a jelenlegi iskolában már megszokták az írását, de egy magasabb szinten, ismeretlen helyen féltem hogyan fogják ezt tolerálni. Köszönjük a szép eredményt, nyáron is vállaljuk a fejlesztést, mert igencsak…Nánási család
Kedves Ildikó! Köszönjük a szeretetteljes személyes foglalkozásokat. Tudom, hogy Gabika – enyhe fogyatékosként – nem mehetett volna soha normál iskolába. A te kitartó játékos foglalkozásaid vezettek oda, hogy – sok türelem után- a helyi Pedagógiai Szakszolgálat és a Tanulási Képességvizsgáló Bizottság is egybehangzóan, elengedte normál első osztályba. Most, túl az első féléven látom igazán, hogy jó közepes eredménnyel…Németh Gáborné Kati és családja
Kedves Asszonyom! Köszönettel látom, hogy tizenéves nagy fiam olvashatatlan írása hónapról hónapra olvashatóbb. Már azok a tanárok is észreveszik, akik nem tudják, hogy grafomotoros fejlesztésre jár. Igaz én rövidebb időre számítottam, de belátom megéri a rendszeres gyakorlás. Ábel sosem volt egyszerű gyerek, Önhöz mégis szívesen jár, jól érzi magát, ez pedig nagy szó, mert majdnem-felnőtt tiniként elég elutasító otthon. Nem csak a…Kemény András és Ábel
Kedves Ildikó! A héten megint eszembe jutottál, mert Levi írásán nagyon meglátszik fejlesztő munkád eredménye. Majd elolvadtam a gyönyörűségtől, amikor megláttam a geometriai füzetet, amit most kezdtek el írni. Szép formás betűk és a sima lapon egyenes sorok, nem pedig lefelé csúszó mondatok. Köszönet, mert ez a te türelmes hozzáértő munkádat dicséri. Jó egészséget és sok sikert kívánunk!Irén és Levi
Kedves Ildikó! Örömmel üzenem, hogy Dani igen jól teljesít az iskolában és a füzetei is olvashatóak. Nem gondoltam volna, hogy az én enyhén fogyatékos gyermekem valaha is fog tudni rajzolni, nemhogy írni. Köszönjük a segítséget, kitartó biztatást és szeretetet:Tőke Dávid és Danika
Kedves Ildikó! Olyan jó látni, hogy Zolikám írása mennyit javult. Már nincs – a tanár által – pirossal áthúzott oldal a füzetében, megszűntek a felszólítások a lap alján, sőt csillagot, kis biztatást, apró dicséreteket találok a helyükön. Zoli sokkal szívesebben jár iskolába és több barátja is van. Örülök, hogy Rád találtunk. Szeretettel üdvözöl:Kissné Dombi Katalin és Kiss Zolika
Kedves Grafológus Asszony! Nagycsoportos fiam edig nem rajzolt, ezért kétséges volt a beiskolázása. Köszönöm, hogy néhány hónap alatt behozta lemaradását és ősszel iskolába mehet a barátaival. Fiamat egyedül nevelem, sokat dolgozom. Én ehez nem értek, hogyan segítsem őtet. Köszönöm szakértő munkáját. Kezeit csókolom:Juhász András
Tisztelt Hölgyem! Gratulálok a munkájához! Csodát tett a fiammal! Már azon is meglepődtem, milyen szívesen jár Önhöz tanulni hetente. Arra azonban nem gondoltam, hogy majd egy év alatt ennyit javul írásának olvashatósága. Ezen kívül elmondhatom, hogy jobb a feladatokhoz való hozzáállása is. Felelősséget vállal a dolgaiért, tetteiért. Ez remek! Őszinte elismerésem a szakértelméért és odaadó munkájáért.Dr. Soós Lajos Géza
Drága Tanárnő! Nagyfiam iskolaváltása miatt sokat aggódtam, hiszen 8. osztályig megszokták tanárai, hogy ennyire csúnyán ír. Féltem, hogy egy új iskolában mi lesz vele? Tudom, hogy az olvashatatlan írás miatt a tartalom értékelése is alacsonyabb. Pedig a fiam nem buta. Hála magának, az eltelt idő alatt rendezettebb, egyéni, de olvashatóbb írást produkál Kolos és a felvételin sem okozott nehézséget az írásbeli munkája. Most a középiskola…Rádai Jánosné

Kinek hasznos?



Gyermekeknek:

Rajzkészség fejlesztése, írómozgásra előkészítés, felkészítés a sikeres iskolakezdésre, tanulási zavarok megelőzése, kreativitásra nevelés.

Óvodásoknál: Az egyéni foglalkozások felkészítik a gyermeket az írással kapcsolatos iskolai életre: A kézizmok erősítése, a sík térben való tájékozódás, a helyes ceruzafogás és tartás, megfelelő íróeszköz-nyomás használata, irányok, sorrendiség tartása, megfelelő vonalvezetés, pontosabb vonal-kapcsolások, írászavar megelőzése, szókincsbővítés és pontos megfogalmazások. Oldott hangulatban játékos formában pozitív megerősítések alapján részképességei folyamatosan fejlődnek.

Kisiskolásoknál: A gyermek segítséget kap ahhoz, hogy a meglévő ismereteit és az új változatos bonyolultságú feladatokat képes legyen napi szinten helyesen alkalmazni. Írászavar javítása, betűelemek gördülékeny írása, szótagolási, helyesírási nehézségek javítása. Mérettartó és iránytartó írást, olvasható, megfelelő rendezettségű íráskép kialakítást teszi lehetővé.

Felső tagozatos és középiskolás gyermekeknél: Minden új helyzetben, iskolaváltásnál fontos a jól olvasható írás, gondoljunk egy dolgozatra, hogy mennyit ront a helyesírás, maszatosság, javítgatások áthúzások, egybeolvadó sorok a végső osztályzaton. A személyes kapcsolatra és együttműködésre épülő áttekinthető íráskép kialakítása, írászavar rendezése, rendezett jegyzetek írásának önálló képessége a cél a fejlesztés során.

A változás, egy új közegbe és helyzetbe való beilleszkedés, a megfelelés vágya a legtöbb esetben stresszel jár. Jelentősen kihathat a gyermek fejlődésére, önbizalmára és így az egész életére is.

Amennyiben a kezdetekben könnyen megbirkózik a kihívásokkal és úgy érzi, hogy társaival együtt vagy náluk gyorsabban fejlődik, sokkal magabiztosabb, kiegyensúlyozottabb és sikeresebb lehet!

Felnőtteknek:

Gördülékenyebb írás kialakítása, kézjegy újra-struktúrálása, történik interaktív módon. A nehezen vagy alig olvasható írás, új módszerekkel felismerhető kommunikációvá tehető bármilyen életkorban. A már kialakult írásképbe illeszthetők be, a közösen kialakított új, olvashatóbb, saját-mozdulatokra épített betűk. Mostanában bevett szokás az önéletrajzok vagy a kísérőlevél kézírásos bekérése egy egy állás megpályázásánál, ezért igen fontos az olvasható, rendezett íráskép, mivel megbízható, jól kommunikáló embereket keresnek a munkahelyeken.
Az írás felmérése során kérhető karriertervezés, pályaválasztási és – módosítási tanácsadás, képesség-és készségvizsgálat partner- és párkapcsolati összeillés vizsgálata.

Azt bizonyára sokan tudják, hogy az írásból nagy biztonsággal megállapíthatóak egy ember személyiségvonásai. Azt már sokkal kevesebben, hogyha az írásmódunkat megváltoztatjuk, az az agyféltekénk “újraprogramozásával” visszahat a személyiségünkre is, és sikeresebb emberré válhatunk általa!

Idősebbeknek:

Merev mozgások harmonizálása, agyvérzés után az írás újbóli kialakítása segít, hogy a visszakapott íróképességgel visszakaphassa az ember az önrendelkezés képességét. Ugyanis aki nem képes aláírást produkálni, az gyámra szorul és nem tudja önállóan intézni írásos ügyeit.